czwartek, 7 czerwca 2018

Court session

Witajcie!
Znowu odzywam się do Was po miesiącu nieobecności ale mam dobre wytłumaczenie! Matura i poszukiwanie pracy. Teraz mam najdłuższe wakacje w życiu więc przydałoby się zarobić pieniądze.Praktycznie przez cały maj i końcówkę kwietnia siedziałam w książkach.Nie miałam czasu na przyjemności,bloga czy sesje zdjęciowe. Jak udało mi się gdzieś wyjść z koleżankami,miałam wyrzuty sumienia,że nie przeznaczam tego czasu na powtarzanie materiału ale musiałam się też trochę odstresować.

Na szczęście już jest po! I nie mogę w to uwierzyć! Matura na pewno będzie mi się kojarzyła z ogromnym stresem bo jednak wyniki z niej decydują o naszej przyszłości.
Ja swoją zakończyłam 18 maja ustnym angielskim. Nauczyciele tak bardzo straszyli egzaminami a szczególnie tymi ustnymi dlatego nimi najbardziej się przejmowałam.Wcale nie było tak źle ale może dlatego,że trafiło mi się z tematami! Na polskim miałam temat o miłości.temat bardzo piękny i rozbudowany. Prawda jest taka,że na egzaminie z polskiego trzeba mieć szczęście co do tematu. Żeby nie było,że straszę tutaj młodsze dziewczyny haha ale prawdą jest również to,że egzaminatorzy wyciągają bardzo. Pamiętam,że jedna dziewczyna popłakała się bo wylosowała dość trudny temat,który jej nie leżał i podobnież za dużo nie powiedziała ale i tak ją przepuszczono! Myślę,że o angielski nikt nie musi się martwić bo zawsze się coś powie najprostszymi słówkami.Wiadomo stres robi swoje i zapomniały mi się naprawdę banalne słówka ale wybrnęłam! 

Jeżeli chodzi o matury pisemne to najbardziej obawiałam się o język polski,że trafi się jakaś dana lektura której nie będę znać i polegnę. Ku mojemu zaskoczeniu kiedy otworzyłam arkusz i zobaczyłam temat rozprawki na podstawie mojej ulubionej lektury czyli ,,Lalki'' to kamień spadł mi z serca! Najgorzej poszła mi matematyka ale nigdy nie lubiłam tego przedmiotu i zawsze miałam słabe oceny ale cóż z niecierpliwością muszę czekać na wyniki które pojawią się bodajże na początku lipca. Nie sprawdzałam swoich odpowiedzi z odpowiedziami zamieszczonymi w internecie bo często mają one błędy a nie chciałam się dodatkowo stresować. Co będzie to będzie!

Tak jak wspomniałam wyżej nie było mnie również przez to,że sporo czasu spędzam śledząc ogłoszenia o pracę. Jeszcze nie znalazłam nic dla siebie bo ofert jest naprawdę sporo i większość jest w miejscach gdzie wymagana jest książeczka z sanepidu a takowej nie mam więc muszę jak najszybciej wyrobić!
okulary przeciwsłoneczne - sinsay/kolczyki - cropp/top - sh/kurtka-sh/boyfriendy-zara/buty - air max 95

Są wśród Was tegoroczne maturzystki? Koniecznie dajcie znać jak wam poszły matury! 

25 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje, buty cudowne. Miałam dać znać o wspólnej obserwacji więc okii :)

    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamietam gdy ja miałam mature, bylo ciezko :)
    Obserwuje i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam swoją maturę, stresowałam się jak nigdy wcześniej ale okazało się, że nie było czego się bać :) Wszystko poszło mi dobrze, pomimo tego że w ogóle się nie uczyłam. Byłam strasznym leniem z dobrą pamięciom - to wystarczyło :) Stwierdziłam w tedy że matura jest prosta, tylko nie wolno się stresować. Dobre skupienie i myślenie zdziała cuda :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tych białych spodniach, muszę się odważyć i założyć białe spodnie tego lata :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. классные фото

    https://evgenijamir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejjj, jeszcze raz świetne zdjęcia mam do polecenia stronkę na, której możesz dostać darmowe kosmetyki http://shinybox.pl/?ref=4bd55ff

    A to mój blog:
    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też pisałam teraz maturę, więc wiem o czym mówisz :D Cudowne zdjęcia ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami każdy potrzebuje takiej przerwy, żeby się odstresować ;)
    Świetne zdjęcia i śliczny top! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz 😍
    Powodzenia w znalezieniu fajnej pracy 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look! Maturę mam dopiero za dwa lata i lekko się jej obawiam, uspokoiłaś mnie :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja matury piszę za 2 lata i póki co nie mam stresu. Wychodzę z założenia iż lepiej wyjdę nie dając manipulować się słowami jak bardzo trudna i stresująca jest matura bo patrząc na starsze roczniki widzę, że wcale nie musi taka być :)
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjecią ! U mnie matura w przyswzlym roku ale czuje juz stres i natlok obowiazkow. Próbne matury i dodatkowe zajęcia dają w kość :)
    http://by-tala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka modelka, świetne miejsce do zdjęć i mega pasująca stylizacja!
    Aaa Matura wcale nie jest taka zła :)
    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba ta sesja i look!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, śliczne zdjęcia!
    Nauczyciele w większości przypadków straszą, a potem okazuje się, że nie jest tak zle.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Super buty :D
    Tak to rzeczywiście chyba najdłuższe wakacje także korzystaj :)
    Pozdrawiam 💗 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam klimat Twoich zdjęć :) Najdłuższe wakacje życia trzeba jak najlepiej wykorzystać.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spodnie i ładna stylizacja ale te okulary mi się nie podobają jakiś dziwny styl .

    Zapraszam serdecznie na nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra stylówka pod lata 90. Najbardziej podbają mi się okulary i top ;-) Przepięknie wyglądasz Blog modowy Oleczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Matematyka - to również jest moja pięta achillesowa, ale do matury jeszcze mam daleko!
    Super stylizacja, pozdrawiam i zapraszam, neygrand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, sesja zdjęciowa jak z okładki jakiegoś magazynu! Świetna stylizacja i brawa dla fotografa :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie matura czeka za rok i mam nadzieję, że na ustnym polskim trafi mi się właśnie dobry temat. Udanych długich wakacji!
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great outfit dear and I love the photos!

    I'm already following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice shoes!
    I`m your new subscriber in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz który jest dla mnie motywacją do dalszego działania!
Spodobał ci się blog? Zapraszam do obserwacji a na pewno odwdzięczę się tym samym :)
Pamiętaj o zostawieniu linka do swojego bloga,będzie mi łatwiej do niego dotrzeć.