wtorek, 10 kwietnia 2018

Inspiracje wiosna 2018

Witajcie!
U was za oknem również była dzisiaj burza? Uwielbiam burze ale tylko wtedy jak jestem w domu haha bo tak to zawszę się boję. Bardzo się cieszę,że wiosna już przyszła! Wszystko budzi się do życia,chce mi się działać i od razu mam lepszy humor.Nawet chce mi się wstawać rano do szkoły jak widzę słońce za oknem,też tak macie?
Znalazłam na pinterest parę ciekawych stylizacji na tegoroczną wiosnę. Z poniższych zdjęć wpadło mi w oko parę rzeczy w które muszę się zaopatrzyć :)
Oczywiście moda znowu powraca! Ubrania w kratę czy w pionowe paski a nawet okulary w stylu cat eyes czy geometryczne. Oglądałam ostatnio stare fotki mojej mamy,która sama nosiła takie rzeczy paręnaście lat temu. Szkoda,że powyrzucała i powydawała te rzeczy bo przydałyby mi się teraz :) Dlatego ja staram się nie wyrzucać ubrań bo pamiętajcie,że wszystko powraca!

Pamiętam jak jeszcze rok temu cały czas ubierałam się na czarno,teraz moją szafę zaopatruję w kolorowe ubrania,nie wiem skąd taka zmiana haha.W tym sezonie zakochałam się w kolorku zgniłej zieleni. Planuję na pewno zakupić okulary przeciwsłoneczne,któreś z powyższych zdjęć bo bez nich nigdy nie ruszam się z domu. A wy planujecie jakieś zakupy?
INSTAGRAM

43 komentarze:

  1. Ciekawy post!
    Zapraszam do mnie: https://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio zakupiłam pare nowych ubrań o których napisalam post.
    Pozdrawiam,
    Macartigiclarity

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne są te inspiracje! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos and looks. I like all... kisses

    Do you want to follow one each other? Tell me on my blog.

    www.ioannesstyle.com
    www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre inspiracje są naprawde ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę absolutny misz-masz i to jest to! Kocham różnorodność w trendach modowych!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje! Pozdrawiam ♥️
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam posty z takimi inspiracjami <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdecydowanie pójdę w te okulary, jestem w nich zakochana <3 Masz rację trendy bardzo często powracają ;)

    Veronica Horan

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje! Paski rządzą.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo inspirujący post. Ja mam na odwrót, kiedy widzę słońce za oknem, to nie chce mi się iść do szkoły i siedzieć w niej kilka godzin.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam sobie kupić płaszczyk na wiosnę patrząc na te inspiracje, a potem przyszły tak ciepłe dni, że w sumie to cieszę się że nie zrealizowałam tego pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam burzę! Wydaje mi się, że wraca moda z lat 90tych :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie burzy niestety nie było. Świetne inspiracje. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne są te inspiracje. Jestem zakochana w spodniach w paski <3
    Mój blog - joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa mega te inspiracje! Musimy takie spróbować zrobić, hihi :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wiedzieć co teraz jest na czasie ;)
    Obserwuje i zapraszam
    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne inspiracje! Szczególnie pierwszy kolaż przypadł mi do gustu. Zdecydowanie stawiam na takie butelkowo-zielony kolor <3

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ile fajnych stylizacji! Uwielbiam takie inspirujące zdjęcia zwłaszcza przed tym jak wybieram się na sklepy! :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba też będę musiała zaopatrzyć się w kilk nowych rzeczy :D
    Zaobserwowane :)

    http://zakrecona-blondynka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe inspiracje. Każdy dodatek, ma w sobie coś fajnego.
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo inspirujące zdjęcia! Aż chciałoby się od razu coś stworzyć :)
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Inspiracje cudowne :) Znalazłam nawet coś dla siebie!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Aktualnie poluje na ten żakiet w kratę,ale jeszcze nigdzie nie dorwałam w fajnej cenie.
    Zapraszam do mnie: https://casuall-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie burza była w piątek 13nastego 😆
    Choć dzisiaj był tak duszno że wręcz marzyłam o burzy a skończyło się na deszczu☺
    Inspiracje bardzo fajne.
    Planuje jakieś zakupy, choć od swojej przyjaciółki "przejęłam"zwyczaj kompletowania wiosenno-letniej garderoby zimą więc część rzeczy już mam😆
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze wiedzieć co w trawie piszczy ;) Czyli jakie trendy są teraz modne :)
    Obserwuje i zazpraszam makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przyznać, że inspiracje naprawdę trafiły mi do gustu :) Podoba mi się Twój blog i na pewno tutaj wrócę!

    Zapraszam na mojego bloga w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne inspiracje :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne inspiracje, w niektórych fotkach można się zakochać! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe inspiracje! Jeśli chodzi o zakupy to chciałabym kupić zdecydowanie więcej ciuchów niż mogę haha :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super inspiracje, chyba wszystko bym załozyła :D

    pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. What an amazing post, dear! You look lovely!
    Happy weekend!
    Hugs ♥
    LianaLaurie

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawe inspiracje! Lubię takie oglądać ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne inspiracje!
    Ja też planuję kupić sobie jakieś okulary (może nawet więcej niż jedne), gdyż z 4 par została mi jedna. W szczegóły tej historii wolę nie wnikać :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne inspiracje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super stylizacje :)
    dzienjakcodzienblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Też jak przeglądam zdjęcia z młodości mojej mamy, to czasem zastanawiam się czy nie mogła tak zostawić tych momów, bluz czy innych rzeczy z lat 80., 90., które teraz tak przecież są modne. Śliczne inspiracje :)
    Malinowy Notes, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że wybierasz coś kolorowego, nie boisz się tego. Myśle, że warto tu zerknąć sobie także na oferę sklepu internetowego https://koloroweskarpetki.pl/22-stopki. Kolorowe skarpetki też powinny świetnie sprawdzić się na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  39. SO Beautiful post, from beginning to end of post.

    Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz który jest dla mnie motywacją do dalszego działania!
Spodobał ci się blog? Zapraszam do obserwacji a na pewno odwdzięczę się tym samym :)
Pamiętaj o zostawieniu linka do swojego bloga,będzie mi łatwiej do niego dotrzeć.