wtorek, 3 kwietnia 2018

Święta,święta i po świętach

Witajcie! 
Dawno mnie tu nie było ale niestety mój komputer się popsuł i nie miałam dostępu do innego.Święta w tym roku bardzo szybko mi zleciały,w końcu spotkałam się z rodziną,której dawno nie widziałam. A po świętach oczywiście +10 kilo haha.Humorek świetnie dzisiaj mi dopisuje gdyż czuję,że w końcu przyszła upragniona wiosna i mam nadzieję,że już z nami zostanie i nie będzie już żadnego ochłodzenia! Pamiętam,że w zeszłym roku o tej porze było już ciepło a w tym,jeszcze przed świętami padał śnieg.
Uwielbiam wiosnę a co za tym idzie? Więcej sesji zdjęciowych.
Dzisiaj prezentuję Wam zdjęcia,jeszcze z ferii zimowych.Niedaleko mojego bloku znalazłam z koleżanką trabant i musiałyśmy wykorzystać go do zdjęć! Niby zwykły samochód ale według mnie, nadaje tym zdjęciom świetny klimat! 
Płaszczyk-reserved/mom jeans-pull and bear/body-SH/botki-butik/obie pary okularów-zaful/choker-cropp
A Wy jak spędziliście swoje święta? Co myślicie o zdjęciach? Dajcie znać w komentarzach!

24 komentarze:

  1. Święta zdecydowanie za szybko zleciały :/ Bardzo ciekawy pomysł na zdjęcia ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że już po świętach bo za Wielkanocą nie przepadam ;)
    A co do autka to masz rację - daje tym zdjęciom klimat :)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz w tych okularach, jak laleczka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. MI też święta zleciały bardzo szybko! Pięknie wyglądasz :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja. Też święta szybko mi zleciały. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny płaszczyk :) A święta jak to święta, za mało wolnego :(

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Samochód zdecydowanie nadaje klimatu tym zdjęciom ;)
    Też uwielbiam wiosnę, a święta z roku na rok mijają coraz szybciej ;c

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się klimat tych zdjęć - zarówno trabant jak i Wasze stylizacje sprawiły, że każde ze zdjęć jest naprawdę świetne :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam nadzieję, że zima już się skończyła, a wiosna zaczęła na dobre, bo na swetry i szaliki, choć zimą są super, nie mogę już patrzeć :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm in love with this outfit!
    You are really pretty. :)
    Alexanic

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your outfit! And you are beautiful! I'm following you, I hope you will follow me back ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  12. you look so fabulous and so stylish! i also love the style of your photos! :) i really want that top and boots! haha.

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, w tamtym roku o tej porze to grzało jak nie wiem, a w tym to jest jakiś szał, ale ogólnie też bardzo cieszę się, że ta wiosna przychodzi do nas małymi krokami i faktycznie - więcej okazji do robienia zdjęć i życzę Ci jak najwięcej satysfakcji tego! A ta sesja wyszła wyjątkowo - efekt szumu sprawdza się wręcz idealnie, bardzo klimatycznie, pozdrawiam i obserwuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. you look great dear and photos are lovely like you.
    i am your new follower #47, hope you follow me back.
    please let me know on my blog.
    My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for the visit, new follower ;)

    https://marymariastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są świetne. Samochód i te stylizacje wprowadzają w niesamowity klimat.
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, cudowny klimat ich xx
    buziaki
    mój blog: https://gold-b3rry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na sesje ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam że podoba mi się pomysł sesji przy takim autku! ;) Wyglądasz super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała sesja, ten samochód niby zwykły, niby stary a jednak
    bardzo klimatyczny i nadaje fotografiom wiele charakteru :)
    obie wyglądacie pięknie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia, uwielbiam taki klimat! Też mega się cieszę z tej wiosny ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  22. Po świętach i ja czuję się jakaś cięższa :D Zdjęcia wyszły świetnie! Ten samochód rzeczywiście podkreśla klimat.

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna stylizacja, i bardzo podobają mi się zdjęcia :)

    Pozdrawiam,
    http://marikapietrzykowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz który jest dla mnie motywacją do dalszego działania!
Spodobał ci się blog? Zapraszam do obserwacji a na pewno odwdzięczę się tym samym :)
Pamiętaj o zostawieniu linka do swojego bloga,będzie mi łatwiej do niego dotrzeć.