wtorek, 24 kwietnia 2018

Caravan session

Witajcie!
Ostatnio bardzo wciągnęłam się w oglądanie seriali! Zaczęłam ,,Famous in love''-opowiada o dziewczynie Paige Townsen,która dostała główną rolę w blockbusterze ,,Locked'' i stara się połączyć pracę razem ze szkołą choć jest to bardzo ciężkie.Łączy ją coś z przyjacielem ale na planie poznaje przystojnego chłopaka,który zakręcił jej w głowie i musi się na któregoś zdecydować.
Zapraszam do dalszego czytania wymienię wam resztę serialów i filmów,które polecam!

U mojej koleżanki w ogrodzie stoi stara przyczepa kempingowa, musiałyśmy wykorzystać ją do zdjęć.Najlepsze fotki wyszły podczas zachodu słońca 
A więc na nudne wieczory polecam serial o którym wspomniałam wcześniej czyli 1.Famous in love 
2.Riverdale - paczka przyjaciół rozwiązuje zagadkę śmierci brata ich koleżanki - Jasona Blossoma. Nie jest to typowy kryminał bo występuje w serialu również motyw rodziny,przyjaciół,miłości.Pewnie już o nim słyszeliście bo stał się w ostatnim czasie bardzo popularny i potwierdzono produkcję trzeciego sezonu.
3.Oszukana -  Christine wraca z pracy a jej kilkuletniego syna nie ma w domu,został porwany. Policja znajduje jakieś dziecko i wmawia jej,że to jej syn.Film naprawdę trzyma w napięciu i jest bardzo wzruszający. Jest jeszcze bardziej ciekawy ze względu na fakt,iż jest nakręcony na faktach.

Oglądaliście którąś produkcję? Możecie mi polecić jakieś seriale albo filmy!

22 komentarze:

  1. Świetna sesja :) Ja niestety nie mam teraz czasu na oglądanie seriali. O Riverdale dużo słyszałam, ale zaciekawił mnie też ten pierwszy. Ja bardzo lubię Plotkarę :)
    Pozdrawiam.
    MY BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33

    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super klimat, przypomina mi lata 80
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your outfit! You look amazing!
    Love the photos too!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Seriale to ostatnio moje ulubione zajęcie, bardzo się wkręciłam.
    Zdjęcia są przecudowne, wyglądają jak sesja z amerykańskiego serialu o nastolatkach! :D
    Pozdrawiam

    olivielifestylepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukam jakiegoś serialu na nudne wieczory. Oszukana mnie zainteresowała. A co do zdjęć to wyszły genialnie! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, oryginalne ;). Zaciekawił mnie pierwszy serial ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Riverdale jest inspirowane komiksami dla dzieci... mało osób to wie. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Famous in love stoi u mnie w kolejce, oglądam na bieżąco Riverdale i jest meega!
    Zdjęcia ślicznie, mają taki cudowny klimat <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia i stylizacja! ja równiez uwielbiam serial Famous in love<3

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Famous In Love i jestem na bieżąco, z Riverdale również. Trzeciego serialu jeszcze nie obejrzałam, ale obstawiam, że znajduje się w kolejce do obejrzenia. Mega klimat zdjęć aaa!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie przepiękne zdjęcia ! Riverdale oglądam i bardzo lubię! Pozostałych niestety jeszcze nie obejrzałam :/ Obserwuje i pozdrawiam!

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Riverdale oglądam, ale nie jest to raczej mój ulubiony serial. O Famous in love słyszałam, ale jeszcze nie oglądałam...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, ekstra zdjęcia, mega mi się podoba :D

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sceneria zdjęć :D Lubie taki klimat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, te zdjęcia są śliczne! Mają taki wakacyjny klimat.
    Oglądałam ''Riverdale'' i ''Famous in love''
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja i sesja :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te zdjęcia, tworzą taki niepowtarzalny klimat!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie oglądałam żadnego z wyżej wymienionych seriali. Ale teraz zbliżają się wakacje więc może zacznę któryś oglądać. Zdjęcia są rewelacyjne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz który jest dla mnie motywacją do dalszego działania!
Spodobał ci się blog? Zapraszam do obserwacji a na pewno odwdzięczę się tym samym :)
Pamiętaj o zostawieniu linka do swojego bloga,będzie mi łatwiej do niego dotrzeć.