poniedziałek, 12 marca 2018

Koniec szkoły

Siemka!
Nie mogę uwierzyć w to jak ten czas szybko leci.Dopiero co przyszłam do liceum,bawiłam się na połowinkach a w styczniu na studniówce do której tak długo się przygotowywałam.W maju piszę maturę a jeszcze niedawno nie wiedziałam z czego zdawać rozszerzenia.Według mnie bez sensu jest podejmowanie decyzji w tak młodym wieku o przyszłości.Teraz tak naprawdę doszło do mnie,że zaraz koniec szkoły i trzeba będzie wybierać studia.Najbardziej obawiam się tego,iż wybrany kierunek mi nie podpasuje.Kiedyś to się mówiło,że chce się skończyć szkołę jak najszybciej.A teraz kiedy ten koniec rzeczywiście się zbliża, nie chcę odchodzić ze szkoły gdzie naszym największym problemem była nauka.Myślę,że mój lęk jest spowodowany tym,że nie mam jakichś większych planów.
Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia z grudniowej sesji.


 płaszczyk -reserved / spodnie-bershka / koszulka-sh / buty-butik / okulary-zaful 

A wy już macie plany czym chcecie się zajmować w przyszłości? A może jesteście już na studiach?
Zapraszam na mojego instagrama

28 komentarzy:

  1. cudny płaszcz
    Powodzenia na maturze <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszcz a zdjęcia świetne

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwierz mi, że studiami nie ma też się co przejmować
    z mojego doświadczenia jest to czas gdzie słowo nauka prawie nie istnieje, a jest dużo zabawy i fajne studenckie życie xD

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na maturze, mam nadzieję, że liceum nie zleci mi tak szybko...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, genialne okulary i płaszczyk!;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kierunek studiów zawsze można zmienić...spokojnie;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te same obawy co do kończenia szkoły, na szczęście mam jeszcze rok by się zastanowić nad swoim życiem - czasem dziękuję sobie za to, że wybrałam jednak technikum.
    Moim planem na życie po skończeniu szkoły jest robienie rzeczy. Nie chcę siedzieć na tyłku, kiedy wokół jest tyle możliwości. Chcę zostać animatorem kultury i pracować w miejscu związanym z teatrem. Widzę siebie także za barem. Ale jak to będzie, nikt nie wie.
    Powodzenia na maturze!

    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the coat, and the tinted glasses look so chic!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja szkołę kończę za rok, ale to lekko przerażające, bo nauczyciele już mówią o pracach dyplomowych, które teoretycznie zaczynamy wraz z wrześniem

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące zdjęcia :*


    http://klaudencja.blogspot.com/
    Zachęcam do obserwowania! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Rok temu przeżywałam dokładnie to, co ty, a teraz poprawiam maturę i zmieniam całkowicie kierunek. Niby studia to ważna decyzja, ale pamiętaj, że zawsze możesz po roku ją zmienić i iść w zupełnie innym kierunku:)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie:!)
    Buziaki ☼

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam jeszcze rok do maturki. Najgorsze jest to, że wiem co chciałabym robić w życiu i gdzie pracować, ale nie mam za to pojęcia na jakie iść studia. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj się. To normalne, że masz obawy co do przyszłości.
    Ja jestem już dawno po maturze i pamiętam jak to było. :)
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny płaszcz!
    Ja maturę będę zdawać dopiero za rok ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam pojęcia o tym co chcę robić w przyszłości i czasem się tym stresuje, ale mam jeszcze trochę czasu. Bardzo ładny płaszcz!
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie kochana wyglądasz, płaszczyk podbił moje serce! :)
    Obawy co do przyszłości są normalnym zjawiskiem, gorzej by było, gdybyś miała totalnie na to wywalone :)
    Ja na szczęście mam już pewien zarys tego co chcę robić w życiu, liczę, że moje postanowienia zostaną zrealizowane zgodnie z planem.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny płaszcz *.* Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też niedługo piszę maturkę i trzymam kciuki, żeby ci się wszystko ułożyło ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie wygladasz! nie tylko ty martwisz sie studiami, przyszloscia, mam nadzieje ze wszystko ci sie ulozy i podejmiesz odpowiednie, sluszne decyzje ;)

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojeju, mam ochotę pomiziać ten płaszczyk! Sesja ma fajny klimacik :)
    Ja zdecydowałam jednak, że chce iść na medycynę i tak z humana nadrabiam sama biologię i chemię :) I to jest potwierdzenie na to, że głupota jest wybieranie w takim wieku..
    Buziaki!x
    http://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. You look so beautiful!! I love your outfit!
    Hugs ♥
    Liana Laurie

    OdpowiedzUsuń
  22. look beautifull dear love your style & amazing pictures..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja <3

    https://nativefashionjudge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo, że ten wybór czeka mnie dopiero za rok to mam to samo co Ty-też uważam, że bez sensu w tak młodym wieku podejmować tak ważną decyzję, bo przez to wiele ludzi popełnia błędy albo idzie do pracy z przymusu, której nie lubi i do której się nie nadaje. Również boję się, że wybiorę zły kierunek i będę go zaraz zmieniać :(
    super zdjęcia, pokochałam ich klimat <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super płaszcz!
    Mam wrażenie jakbym oglądała zdjęcia z jakiegoś starego magazynu modowego :o
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia :) Widocznie nawet najzwyczajniejszą klatkę schodową można ciekawie wykorzystać
    Ja jestem w trzeciej gimnazjum, a sama już wiem, gdzie chcę się wybrać na studia, haha

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. gdy już skończysz liceum, dociera do Ciebie, że skończył się najlepszy, beztroski okres w życiu, bo studia już jednak wymagają dojrzałości, ja w tym roku zaczęłam studia, ale i rzuciłam :) życzę powodzenia na maturze :)
    https://zyciewesterii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz który jest dla mnie motywacją do dalszego działania!
Spodobał ci się blog? Zapraszam do obserwacji a na pewno odwdzięczę się tym samym :)
Pamiętaj o zostawieniu linka do swojego bloga,będzie mi łatwiej do niego dotrzeć.