wtorek, 26 czerwca 2018

Warszawski lukier

Siemanko!
Pewnie wszyscy ucieszeni,że w końcu przyszedł długo wyczekiwany oficjalny dzień zakończenia roku szkolnego. Moje wakacje rozpoczęły się z dniem końca matur i żeby świętować wybrałam się z koleżankami do Warszawy na coś słodkiego. Wybrałyśmy restaurację - Warszawski Lukier i serdecznie go polecam! Można się zasłodzić. Znajduje się tam również ta ,,słynna'' huśtawka na której wszyscy sobie robią zdjęcia haha.
Mieszkam w małej miejscowości pomiędzy Warszawą a Łodzią więc dojazd do stolicy mam całkiem niezły. Bardzo lubię tam jeździć,wtedy od razu mam lepszy humor. Tam się tyle dzieje,jest mnóstwo ludzi i ciekawych miejsc. Przeróżne restauracje,galerie handlowe,muzea, koncerty,większy wybór szkół i miejsc pracy,dla każdego się coś znajdzie. Myślę,że tak mnie ciągnie do dużych miast bo sama mieszkam w małej miejscowości i u mnie nigdy się nic nie dzieje. Nawet nie ma miejsca do którego można by iść posiedzieć ze znajomymi.Jak się wyjdzie na ulicę po godzinie 21 zero żywej duszy. Jeśli będę się wybierała na studia a to na razie stoi pod znakiem zapytania to na pewno wybiorę większe miasto. Czasami chciałabym z niego uciec.Widzę dużo minusów między innymi mała anonimowość. Każdy z każdym się zna a co za tym idzie: plotki. Jedna osoba coś usłyszy,przekształci i zaraz wszyscy huczą dookoła. Moimi dwoma największymi minusami właśnie jest znajomość wszystkich i brak rozrywek.Gdy rozmawiam ze znajomymi z większych miast oni mają na odwrót,chcieliby uciec do miejsca gdzie jest cisza i spokój. To również jest zrozumiałe, tłumy,korki,zanieczyszczone powietrze to musi być męczące. W obydwu miejscach są plusy i minusy jednakże stawiam na większe. Następnie wybraliśmy się na schodki nad Wisłę. Jest tam tyle ludzi, w końcu jakieś inne twarze. Można poznać ciekawe osoby! 

W końcu mam najdłuższe wakacje w życiu więc zamierzam odwiedzić inne duże miasta. Następnym moim celem jest Łódź i Wrocław. Napiszcie mi jakie inne miasta warto odwiedzić i ciekawe atrakcje.
Jestem również ciekawa czy wolicie mieszkać w małym czy dużym mieście?

27 komentarzy:

  1. Tak jak piszesz, wszystko ma swoje dobre i złe strony. Kraków jest również fajnym miejscem aby je zobaczyć!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. The post is so beautiful and nice. Really nice blog... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ostatnią tę cukiernię u Twojej koleżanki na blogu ;) Ciekawe miejsce, chętnie bym się tam wybrała.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post: BE YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mieszkam we Wrocławiu. Miasto jest piękne, ale tylko na kilka dni :D Potem trochę męczy, wszędzie daleko, korki, tłumy ludzi, w weekendy w lokalach też trudno znaleźć miejsce. W mały mieście idzie odpocząć!

    pozdrawiam ;* mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wroclove zdecydowanie Wrocław a inne ulubione to zdecydowanie trójmiasto Kołobrzeg i Szczecin:)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello dear
    Great blog. I follow you from uff. I hope you follow me back
    vivereromance.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pochodzę z małego miasta, teraz od roku studiuję w większym mieście. Najbliżej mam do Katowic i nawet podoba mi się to miasto :) A Warszawa na pewno zawsze tętni życiem :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Najdłuższe wakacje w życiu są raz, więc wykorzystaj je w pełni!
    Świetna ta huśtawka :D.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia, ja kocham Warszawę i zawsze jak mam tylko okazje to tam jadę!;) mam nadzieję, że od przyszłego roku jak zacznę studia będę tam już mieszkać;) pozdrawiam!

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię Warszawę :D Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful post <3
    I just followed you, could you follow me back?
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post!

    I follow you! I hope you will follow me too!

    Suesanqa

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrocław jest przepięknym miastem. Mnie za rok będą czekać najdłuższe wakacje w życiu, dlatego też już szukam ciekawych miejsc do zwiedzenia:) Śliczne zdjęcia!

    https://w-nikeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten ból. W moim mieście też prawie nic nie ma. Jak chce się gdzieś wyjść to nie ma gdzie. Ja mam najbliżej do Katowic i zazwyczaj tam spędzam czas :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszkam też w małym mieście niedaleko Warszawy i za rok (mam nadzieję) wyprowadzam się do jakiegoś większego miasta :)
    A do Lukru muszę w końcu się wybrać bo planuję od ponad roku
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tej restauracji, a już od roku mieszkam w Wawie:) Muszę tam wpaść!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie chyba mimo wszystko lubię duże miasto. Mieć gdzie pójść i wyjechać do mniejszego lub na wieś żeby odpocząć. W Lukrze jeszcze nie byłam, ale może kiedyś się tam wybiorę :D

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful photos. Wroclaw is a gorgeous city.
    xx
    made to fit suits

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też uwielbiam klimat dużych miast, zawsze coś się dzieje! kocham Kraków i Wrocław chyba najbardziej hah
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  20. Warszawa moje miasto <3

    Ja ostatnio wróciłam do pisania, więc zapraszam do mnie
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Unlock the Power of Learning with Green LMS: The Premier Learning Management System in the Saudi Arabia
    Welcome to Green LMS, where innovation meets education to create the ultimate learning ecosystem in Saudi Arabia. We are not just a platform, we are the architects of a learning revolution that is reshaping how knowledge is absorbed, applied, and retained. At Green LMS, we believe in empowering both educators and learners by providing a seamless, intuitive, and comprehensive digital learning environment.
    The best LMS company in UAE
    Best LMS Company in Saudi Arabia
    Cloud LMS Software
    LMS for Schools
    LMS for Corporate
    The best LMS company in Oman
    Lifetime Free Green LMS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz który jest dla mnie motywacją do dalszego działania!
Spodobał ci się blog? Zapraszam do obserwacji a na pewno odwdzięczę się tym samym :)
Pamiętaj o zostawieniu linka do swojego bloga,będzie mi łatwiej do niego dotrzeć.