piątek, 15 czerwca 2018

Dlaczego pieniądz rządzi światem?

Hejka!
Ostatnio wzięło mnie na głębokie przemyślenia,nie prowadzę pamiętnika więc pomyślałam,że wyleję wszystko z siebie tutaj. Otóż dzisiejszym tematem będą pieniądze.Jak wiemy jest to nieodłączny element naszego życia. Owszem są ważne bo nie da się bez nich żyć ale nie są też najważniejsze! Jednak okazuje się,że w dzisiejszym świecie pieniądze są nawet wyżej stawiane niż życie ludzkie. Do napisania posta o tej tematyce zainspirowała mnie mama z którą wspominając stare czasy przypomniała mi o aferze która miała miejsce w województwie łódzkim na początku lat 90.Jeżeli o niej nie słyszeliście to zostańcie ze mną i zapraszam do dalszego czytania.


Na pewno znacie powiedzenie ,,pieniądze szczęścia nie dają''. Moje zdanie a propos cytatu jest podzielone.Uważam,że bez nich nie możemy prowadzić w miarę dobrego,godnego życia na poziomie.Wszystko kosztuje i nie ma nic za darmo. Z drugiej strony mając fundusze możemy pozwolić sobie na drogie dobra materialne i przeróżne zachcianki. W pewnym stopniu można powiedzieć,że jednak przynoszą szczęście bo poprawia nam się humor szczególnie nam kobietom kiedy idziemy na zakupy haha.W końcu pracujemy całe życie i należy nam się jakaś przyjemność.
 Dla wielu ludzi majątek jest najważniejszy w życiu. Na pierwszym miejscu stawiają karierę zawodową a dopiero na drugim rodzinę. Dużo się słyszy o braku zainteresowania,zaniedbywaniu dzieci w pogoni za luksusem.Zauważmy,że mając pieniądze nie możemy też mieć wszystkiego bo pewnych rzeczy nie kupimy. Zdrowie,miłość,przyjaźń to takie wartości których nie kupimy za żadne pieniądze świata.Można również zauważyć,że często przy osobach bogatych kręci się dużo osób.Nie wrzucam wszystkich oczywiście do jednego wora ale najczęściej są to osoby,które mają zamiar wykorzystać taką osobę.

Afera ,,łówców skór'' - Było dosyć głośno o tej sprawie.Kiedy ja się o niej dowiedziałam,złapałam się za głowę jak można być taką osobą bezduszną! Zamiast pomagać ludziom,patrzeć jak oni umierają,coś strasznego.Jest to doskonały przykład jak pieniądze mieszają ludziom w głowach.Te rzeczy działy się całkiem niedawno bo niecałe 20 lat temu a sprawa została ujawniona w 2002 roku.
Opóźnianie wysyłania karetek,uśmiercanie ludzi i handel informacjami o zgonach.Specjalnie wysyłano późno karetki albo przedłużano rozmowy przez telefon by karetka mogła dojechać już do osoby zmarłej.Uśmiercano ludzi również podając im lek pavulonu (lek zwiotczający mięśnie) a informację o zgonie pacjenta sprzedawano zakładom pogrzebowym. Nakłaniano rodziny zmarłych do korzystania z usług danych zakładów pogrzebowych. 
Jeżeli chcecie dokładniej zapoznać się z całą sprawą możecie obejrzeć szwedzki film ,,Necrobusiness'' który jest dostępny na youtube.
A wy jak uważacie? Czy pieniądze są najważniejsze w życiu?

38 komentarzy:

  1. Ostatnio rozmawiałyśmy o tym temacie z przyjaciółką. Nie są dla nas najważniejsze, ale bez nich teraz, nie ma jak.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna koszula a jeśli o post dla mnie mieć dużo kasy nie jest ważne mi wystarczy jeśli mam na codzienne wydatki lub mogę coś zrobić bez pożyczania lub cokolwiek bardziej jestem zadowolona, że mam z kim spędzić ten czas bardziej wole miłość od pieniędzy :D chociaż teraz one są ważne :D

    Zapraszam na nasz BLOG
    INSTAGRAM
    FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  3. Owszem, bez pieniędzy nie da się godnie żyć, ale nie są też w życiu najważniejsze. Nie warto poświęcać wszystkiego i wszystkich tylko dla kasy.
    O tej sprawie, którą opisałaś, wcześniej nie słyszałam. Nie wiem, jak można być tak bezdusznym. Przecież to normalne zabijanie ludzi.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieniądze nie są najważniejsze, ale niestety bez nich nie można żyć. Najważniejsze jest to, aby się w nich nie zatracić. Pozdrawiam!

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Pieniądze w życiu nie są najważniejsze,da się bez nich żyć.

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. This top is so chic! Love these shots.

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the sunglasses :)
    and sure i've started to follow you :) hope you follow me back
    as you mentioned! kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful photos! Nice look!

    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Have a great day!
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia❤️

    wer-weronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm responding to your comment. Of course follow to follow. I followed you, please follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że nie da się żyć bez pieniędzy. Są naprawdę ważne i z wiekiem zaczęłam to rozumieć zwłaszcza, kiedy zaczęłam sama zarabiać. Po pierwsze jedzenie i picie, człowiek nie wytrzyma długo bez jedzenia a bez wody to już chyba tylko dzień. Człowiek zagłodzony jest zdolny do wszystkiego np. wielki głód na Ukrainie. Po drugie leki, chociażby prostą chorobę leczymy lekami. Pomagają nam nawet najtańsze. Jeszcze nie tak dawno temu, ludzie potrafili umierać na grypę. Po trzecie godne życie. Chyba każdy z nas chce chodzić umyty i w nie dziurawych ubraniach. I woda, i mydło i ubrania kosztują. Po czwarte przyszłość. Ciągle marzymy, chcemy realizować swoje plany, pomagać rodzicom, dzieciom. To zazwyczaj wiąże się z wydatkami. Mogłabym pewnie jeszcze wymieniać i wymieniać, ale chyba najważniejsze opisałam. Wiem, że większość osób powie że pieniądze nie są ważne, jednak według mnie są, chodź nie są najważniejsze bo dla mnie ważniejszy jest pokój, miłość i możliwość życia :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej aferze, ale niesamowicie mnie zaintrygowałaś! Spróbuję dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat. A co do pieniędzy, to podzielam Twoje zdanie! Są bardzo ważne, ale nie najważniejsze :)
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your shirt and sunnies.
    Love your blog post today
    very interesting,
    of course money is very important these days
    but as we all know there are still
    more important things than money.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej sprawie, ale nie wiem jak tacy ludzie dają radę tak żyć... Pieniądze szczęścia nie dają, ale bez pieniędzy nic nie zrobisz. Tak jak ze wszystkim w życiu z pieniędzmi również trzeba zachować umiar. Jasne fajnie mieć miliony i mieć wszystko, ale nie pozwólmy by pieniądze przesłaniały naszych bliskim i doprowadzały do rzeczy takich jak afera "łowców skór".
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing photos dear! Love your sunglasses :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieniądze są ważne ale nie najważniejsze. Trzeba pracować, żeby je mieć, ale praca nie może stać się ważniejsza niż inne aspekty życia
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uważam że pieniądze są ważne lecz nie najważniejsze. Tak jak napisałaś, nie ma nic za darmo i bardzo ciężko żyję się bez pieniędzy. Ważne żeby nauczyć się żyć z tymi pieniędzmi bez zaniedbywania innych.
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieniądz rządzi światem. Bez niego tak naprawdę dzisiaj nie mamy nic. Rodzina zawsze powinna być na pierwszy miejscu, ale bez pieniędzy nie jesteśmy wstanie zapewnić im podstawowych dóbr materialnych, jak jedzenie czy ubiór. Niestety...

    Także obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Great pictures, I really like your sunglasses!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your sunglasses!
    I`m your new subscriber in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieniądze są ważne ale trzeba uważać żeby nie stawić dla nich głowy ;).
    Bardzo pasują Ci te okulary :)
    https://missblaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. NIce post. Here is my answer, I want to follow each other. I'm following you now.
    Regards!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love these vintage photos! Amazing.. I follow you ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Cytat słyszałam,ale jest też druga część "pieniądze szczęścia nie dają, dopiero ich wydawanie".😉
    Pieniądze są ważne ale nie najważniejsze,nie da się wszystkiego kupić zwłaszcza najważniejszych rzeczy w życiu.
    Szkoda że coraz mniej osób o tym pamięta.
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety przykra prawda jest taka ze wszystko kreci sie dookola pieniadza i wszystko jak i wszyscy ma swoja cene. Czesto gdy ogladam filmy dokumentalne o zwierzetach lapie sie za glowe jak bezduszni potrafia byc ludzie! Chociaz co ja mowie czlowiek zaatakuje drugiego czlowieka za gotowke - straszne! Nie udaje ze jestem swieta bo wiem ze pieniadze sa warte i prawdopodobnie gdyby ktos zaoferowal mi wielka sume pieniedzy za np. podpis gdzies prawdopodobnie bym to zrobila. Oczywiscie przemyslalabym sprawe ale nigdy nie wiadomo :c
    Niestety przez wszystko co jest dookola nas zapominamy o wartosciach takich jak zdrowie i dobroc :/

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie są najważniejsze, ale są ważne. Ja należę do jednej z nielicznych osób, których rodziców nie stać na wyższą edukację i na wszystko będę musiała zarobić sama. Pieniądze dają szczęście, bo szczęście to poczucie bezpieczeństwa, a pieniądze chociaż w niewielkim stopniu nam je dają.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  27. Afera "łowców skór" to okropieństo, nie wiem jak można być tak bezdusznym. Faktycznie pieniądze w życiu nie powinny być najważniejsze, ale prawdę mówiąc bez nich nic nie mamy, czyli siłą rzeczy trzeba o nie walczyć.

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedź na to pytanie wcale nie jest taka oczywista. Człowiek chciałby powiedzieć że nie, że nie są w ogóle ważne, ale...to nieprawda. Są ważne - póki mamy włączony zdrowy rozsądek...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam , że pieniądze nie są najważniejsze , ale są bardzo potrzebne w naszym życiu bez nich nie możemy żyć wszystko kosztuje. Nie słyszałam o tej sprawie , ale to straszne jak bardzo ludzie są bezduszni :c

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hey, beautiul post and such a beautiful face :)
    I'm your new subscriber, kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. What beautiful pictures!
    Full of attitude and style with these glasses :)

    https://heyimwiththeband.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy temat poruszyłaś. Dzięki za odwiedziny na moim blogu pzdr Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam jej wcześniej, ale straszna jest ta historia. Nie rozumiem, jak tak w ogóle można...
    Pieniądze są ważne, ale nie powinny być najważniejsze. Zdrowie i dobre relacje z ludźmi są moim zdaniem ważniejsze <3
    nowa nazwa bloga nicolestraveljournal - wcześniejsza nazwa to malinowynotes.blogspot.com, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pieniądze są ważne ale nie najważniejsze, dają pewną stabilność w życiu :) Też trzeba je wydawać z rozsądkiem :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/06/ogrod-peen-lawendy-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Są ważne ale nie najważniejsze :D ważne jest zdrowie i szczęście drugiego człowieka :D
    Pozdrawiam Udanych Wakacji Życzę
    zapraszam : https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz który jest dla mnie motywacją do dalszego działania!
Spodobał ci się blog? Zapraszam do obserwacji a na pewno odwdzięczę się tym samym :)
Pamiętaj o zostawieniu linka do swojego bloga,będzie mi łatwiej do niego dotrzeć.